Æresmedlemmer i Kildemosens Boldklub

Hanne Margrethe Clemmensen

Jørgen Simon Simonsen

Nyt æresmedlem i KB

I lørdags blev Jørgen Simon Simonsen kåret til æresmedlem i Kildemosens BK..

For sit mange års frivillige arbejde i KB, er Simon nu æresmedlem.

Simon har især været synlig i bestyrelsesarbejde og i forbindelse med Sportsugen, der før i tiden var fast tilbagevendende tradition hver sommer.

Simon udnævnes som æresmedlem på baggrund af mange års ekstraordinær stor indsats for KB 💚

Nyt æresmedlem i KB

For mange års indsats og stor dedikation til arbejdet i og omkring klubben, er Hanne Margrethe Clemmensen nu kåret til æresmedlem.

Hanne har i en lang årrække ydet en ekstraordinær stor indsats for KB og har fortsat sin daglige gang i klubben, hvor hun udfører en lang række opgaver.

Tak for indsatsen og tillykke.

Den 10-08-2015

Æresmedlemmer kåret 2015

Der er i år (august 2015) blevet tilføjet to nye navne til guldpladen ved indgangen til Kildemosens Boldklub.

Pladen viser listen over navne, der er kåret til æresmedlemmer i Kildemosens Boldklub.

De to nye æresmedlemmer er Flemming Hansen og Michael Worre for mange års tro tjeneste og frivilligt arbejde i klubben, der i den grad har haft stor betydning for klubbens historie!